Ontwerp logo en eventstijl met doorontwikkeling naar verschillende middelen: poster, flyer, naambadge, blokkenschema, zaalnaambordjes, stapelkubussen, petit fours, kleurpotloden, stickervellen en afbeeldingen voor social media.
Uitgangspunten voor het ontwerp: zingen, samenzang, ontmoeten, fris, jong, dynamisch, verbinding, plezier, muziek, kleurrijk, flexibel, verbeelding van het woord echo.
De huisstijl bestaat uit een modulair systeem met een flexibel inzetbaar logo, figurenset, kleurpalet en typografie. De grafische figurenset verbeeldt echoën, samenzijn, speelsheid, dynamiek, interactie, muziek, geluidsgolven. Alle bouwstenen zijn ook in combinatie met fotografie te gebruiken.
Ontwerp lettertypes Nitti Mostro Solid, Rigby Mono en letters voor het logo: Pieter van Rosmalen.
Fotografie van de eindproducten tijdens het evenement: Eric Kampherbeek, Eleonora Maas, Lieke Beirnaert.
Op 17 mei 2025 vond de eerste editie van het ECHO Festival plaats in Akoesticum, Ede. Dit evenement zet jeugdkoorzang in de schijnwerpers met een programma vol samenzang, ontwikkeling en ontmoeting. Jonge zangers (10-18 jaar) werken met ervaren docenten aan hun stem en expressie en ervaren de kracht van samen zingen, terwijl professionals verdieping vinden in workshops over koorregie, stemvorming en ondernemerschap.